Jednym z obszarów w trakcie organizacji działań rozwojowych pracowników są antrakty kawowe zwykle określane jako: przerwa kawowa. Zwykle przygotowane są trzy w przebiegu dnia roboczego i pozwalają one trenowanym osobom zregenerować siły.
W trakcie typowej przerwy kawowej, serwis ośrodka szkoleniowego podaje kawę, herbatę, soki oraz wodę. Typowo dodawane są drobne chipsy oraz pospolite słodycze.
Biorący udział w szkoleniu , co nie dziwi, widzą przerw na kawę jako ważnego składnika okresu treningu. Nie zauważają, gdyż nie ma niczego szczególnego nie wysuwają się przed inne bez względu na to w jakim miejscu przebiega trening.
Istnieją pomimo wszystko przykłady gdzie firma usługowa HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej ale również przykłada dużo aktywnośći do przygotowaniu kateringu oraz przerw na kawę. Tutaj najczęściej przerwy traktowane są najczęściej w charakterze otwartych przerw kawowych.
W przypadku podobnych przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, często pokrojone bułki i coś do położenia na nie, kawa herbata, wypieki itp. nieustannie są uzupełniane przez obsługę centrum szkoleniowego i są dostępne dla uczestników szkolenia stale trwania treningu. Znacząco podnosi to nastrój wśród uczestników treningu i ten sposób wzmacnia długofalowe skutki biznesowe prowadzonych szkoleń.
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz