Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% mikrobiznesów w naszym kraju nie ma osobistej witryny w sieci i nie korzysta z poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.
Chociaż wynik ten wydaje się być wysokim, to istnieje parę łatwych metod na rozwiązanie kłopotu i zorganizowanie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a przy tym szybkie: założenie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie zakupionej w sieci templatki u takich ostawców jak yootheme.com.
Takie proste podejście daje w zasadzie natychmiastowy rezultat – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale ponadto zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W większości przypadków, w koszcie rzędu 600 pln brutto udaje się zaliczyć wybrane cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza pojawienia się mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Priorytetem jest to, by treści w witrynie były często dodawane i zoptymalizowane tak w treści jak również dodatkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz